2014. július 10., csütörtök

Lila torony

Újabb rendezvény, ezúttal a Goethe Intézet évadzáró piknike, ahol volt arcfestés, így újabb világítótornyot kértem a kezemre. Bár volt nálam minta, most nem volt szükség rá, a festő tudta, milyen egy világítótorony. (Sőt Gus Pike és a Váratlan utazás jutott róla eszébe :-) A torony festésekor egyedi megoldást választott a fény megjelenítésére, valamint a lámpaházhoz még korlátot is festett.
Nekem csak a színt kellett eldöntetni. Épp lila szoknya volt rajtam, így olyat kértem, ami megy ehhez, és lett lila a világítótorony.

A torony annyira tetszett, hogy próbáltam megmenteni: fürdéskor és éjszakára nejlonzacskóba csomagoltam a karom. Kissé elmosódott, a minta fele a zacskón maradt, de azért a kezemen ott maradt még egy napot - és aratott sikert egy boltban is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése