2014. október 9., csütörtök

5 perces őszi füzér

Divatosak lettek a füzérek. A blogvilág, a Pinterest tele van velük, szívesen nézegetem őket, varrtam már madarasat, vettem már világítótornyosat, de tervezem még bővíteni a készletet is.
A munkahelyváltás során hazahoztam az oda dekorációként becipelt, de a központi dekorálás miatt az utóbbi időben nem használt elemeket is. És mit találtam benne? Egy füzért. Amit még jóval a divat kitörése előtt, kb. 5 perc alatt készítettem.

Hozzávalók:
  • batikolt csomagolópapír őszi színekben: narancssárga, bordó, zöld...
  • levelek, különböző méretben
  • irodai lyukasztó
  • valamilyen madzag: spárga, rafia
Elkészítés:
A leveleket rátesszük a csomagolópapírra, körberajzoljuk és kivágjuk. (Ha nagyon sietünk, elég csak hozzáfogni a papírhoz a levelet és körbevágni.) Akár szabadkézzel is rajzolhatunk levélformát, bár a valódiaknak van a legszebb alakja. Hogy tartósabb legyen és egyszerűbb legyen felfűzni, szárat nem vágtam a leveleknek.
A kivágott levelekre fent, középen, a kihagyott szára tövében az irodai lyukasztóval 2-t lyukasztunk, majd felfűzzük a madzagra.
A füzért egy, de több színű papírból, azaz levelekből is készíthetjük - attól függően milyen papírunk van, és mit szeretnénk.

A batikolt papír gyűrődése és színátmenete miatt egész valóságos lesz a levélfüzér.

Újra a munkahelyemen raktam ki, de nem az ajtóra, hanem az ablakkeretre celluxoltam, így a fűtéstől felszálló meleg levegő kicsit mozgatja a leveleket.

Ui: Fotó nincs, mert a fényképezőgépünk, vagy a  memóriakártyája megadta magát: nem lehet leszedni a fényképeket a gépről, mert a számítógép üresnek látja... Ha megjavul, hozom a fotót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése