2014. október 14., kedd

Színes virágok

A sok őszi levél és sütemény közé, az októberi nyárban következzen pár színes virág, azaz egy régi - 2009-es! - terv megvalósítása.

Szinte hihetetlen, de 5 évvel ezelőtt festettem azokat a selymeket, amelyeknek a szélére direkt különböző színű nagy pacákat kentem. Hogy majd kitűzővirág lesz belőlük. Kellett neki 5 év, de lett: ez a színes, rózsaszín-türkiz-lila virág a kép bal oldalán.
A festett képek azóta is megvannak, de már kitaláltam a hasznosításukat. Le nem írom, mert meglepetés lesz -  ha megvettem a varrógépet. Mert igen, elhatározásra jutottam, veszek egy varrógépet. Két és fél hónapnyi bérlet áráért már lehet kapni egy egyszerű, alap gépet. És már 2 hónapja biciklizem :-)

A másik virág azért került ezzel párba, mert általában egyszínű virágokat szoktam készíteni, és ez színesebb, változatosabb, nem csak árnyalatnyi különbségek vannak a rétegek között, és nem csak fehérrel kombináltam. Magamtól, itthon lehet, hogy nem ezeket a színeket vettem volna elő, de a foglalkozáson, ahol készültek, csak ezek az árnyalatok voltak.

Szóval merjünk változtatni, kicsit merészebben használni a színeket! Mert megéri!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése