2019. november 12., kedd

Húzós adventi naptár

Lassan újra aktuális az adventi naptár készítése, így íme, ötletadónak és emléknek a 2016-os adventi naptáraink:

Sokat-sokat gondolkoztam milyen legyen 2016-ban Férj adventi naptára, és leginkább azon, hogy mi fér bele az időmbe. Végül egy megjegyzése adta az ötletet, amit kiegészítettem teával és egy kis édességgel.
Mindenféle pozitív üzenetet írtam kis papírokra, aztán ezeket egyenként hengerré tekerve összekötöttem, és egy mintás celluxszal kidekorált konzervdobozba állítottam.
Egyenként filterezett teákat halmoztam egy rafiából sodort, összevarrt tárolóba.
Kis csokikat, kekszeket és müzliket állítottam egy kosárba, amit 2005-ben fontam.
Aztán Férj minden nap mindegyikből húzott egyet.
Az akkori képet nem találtam, próbáltam rekonstruálni:


Én pedig egy igazán kreatív és világítótornyos adventi naptárat kaptam tőle. Előhívatta 25 világítótornyos fényképünket, és ezeket a szerkényre ragasztotta. Minden fényképet eltakart egy beszámozott papírral, majd minden reggel leszedhettem arról a papírborítást, ami éppen következett. Dec. 6-án pedig reggel és este is volt kép, ezért a 25 db.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése