2012. február 27., hétfő

Sima hosszú ujjúból virágos rövid ujjú

Ez a bejegyzés kicsit visszatekintés 2011-re, amikor is megfogadtam, hogy nem veszek új ruhát. Mivel
  • egy csomó ruhám figyel még a lányszobámban is, mégis azokból sem hordok mindent, ami most velünk van
  • csak időszakosan kapok fel ruhákat, akkor azokat többet hordom, aztán hónapokig elő sem veszem (nem, nem a télikabátról és gyapjúzokniról van szó)
  • alig férnek el az összehajtogatott pólók kupacai a szekrényben
  • kétszer annyi helyet foglalnak a ruháim, mint Férjé
  • van, amit megvettem, és az első pár héten hordtam, aztán semmi, pedig nincs baja, jó
  • mindig rengeteget gondolkozom, hogy mit vegyek fel a sok párhuzamosan jó dolog közül
Mivel új ruhát nem vehettem magamnak, de nőből vagyok, vágytam valamilyen új cuccra. így Férjnek és anyukámnak vettem pár dolgot, valamint körbenéztem a szekrényben. Így akadt kezembe egy sima, zöld, hosszú ujjú, pamut felső, amit valamikor még az egyetem elején vettem másodkéz butikban. Mostanában nem nagyon hordok hosszú, szűk fazonú és vékony felsőket, lévén, hogy a munkahelyemen nagyon meleg van, ezek pedig pulóverként sem az igaziak, mert túl szűk a fazonjuk. Szóval egy ilyen zöld akadt a kezembe. Fogtam és levágtam az ujját, a levágott anyagból pedig virágokat szabtam ki, és elszórtan a pólóra varrtam őket. Ennyi.
A megmaradt rövid ujjat a varrógép cipzárvarró öltésével, sűrű cikcakkal beszegtem. A virágokat kézzel varrtam rá, először csak középen rögzítve, később erezetet is kaptak.
[fotó majd jön]
Ezzel bár a kupac nem csökkent, de a helyfoglaló darabok igen :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése